Науково-методична проблемна тема
Реалізація
компетентнісного
підходу на уроках
української мови та
літературного читання
літературного читання
Опис досвіду роботи
Реалізація компетентнісного підходу
в навчанні молодших школярів
Від
нас, від
нашого вміння,
від
нашої
майстерності,
від нашого
мистецтва
та
мудрості залежить життя, здоров’я,
розум,
характер, воля, інтелектуальне
обличчя,
місце та роль у житті,
щастя
підростаючого
покоління.
В.О. Сухомлинський
В.О. Сухомлинський
Головний екзаменатор наших учнів –
життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними
оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть
аналізувати і контролювати власну діяльність, залежить насамперед
від школи.
Традиційно мета шкільної освіти
визначалась набором знань, умінь і навичок, якими має оволодіти учень. Сьогодні
такий підхід виявився недостатнім. Науковці впевнено говорять про кризу
«зунівської» моделі освіти, називаючи серед її причин те, що в
сучасних умовах «старіння» інформації відбувається значно швидше, ніж завершується
цикл навчання у школі. З огляду на це традиційна схема «передачі» від учителя
до учня «необхідного запасу знань» виглядає до певної міри застарілою. Наступна причина кризи знаннєвої парадигми виявляється у тому, що
сьогодні немає необхідності перевантажувати пам'ять дитини знаннями «про всяк
випадок», бо існують величезні бази інформації, і потрібно просто навчити дітей
правильно ними користуватися. Сьогодні соціуму необхідні учні і випускники,
готові змінюватися і пристосовуватися до нових потреб життя, оперувати й
управляти інформацією, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатися
упродовж життя. А це значною мірою залежить не від отриманих знань, умінь і
навичок, а від деяких додаткових якостей, для позначення яких і
використовуються поняття компетенція і компетентність, що найповніше
відповідають сучасному розумінню мети освіти. Читати далі...
Презентація власного досвіду
Авторські розробки
Методичний посібник
Читати далі...
Методичний посібник
Матеріали роботи творчої групи
"Сучасний урок: теорія і практика
моделювання"
План роботи
творчої групи з теми
ІІІ ЗАСІДАННЯ "Компетентнісний
підхід до моделювання уроку в початковій школі"
1 ІІІ ЗАСІДАННЯ "Інтегровані уроки у початковій школі як ефективна форма
навчання молодших школярів"
IV ЗАСІДАННЯ "Самоаналіз уроку як один з інструментів самовдосконалення
вчителя, формування й розвитку його професійних якостей"
Тренінг. Створення ситуації успіху – шлях до формування
життєвих компетентностей учнів
Презентація
Немає коментарів:
Дописати коментар