Методична робота


Науково-методична проблемна тема

Реалізація
компетентнісного
підходу на уроках
української мови та
літературного читання



Опис досвіду роботи

Реалізація компетентнісного підходу
в навчанні молодших школярів

Від   нас,  від  нашого   вміння,  від   нашої
майстерності,   від   нашого   мистецтва
та мудрості залежить життя, здоров’я,
розум,   характер,   воля,  інтелектуальне
обличчя, місце  та  роль у житті,  щастя
підростаючого  покоління.                         
                                                                                                      В.О. Сухомлинський

Головний екзаменатор наших учнів – життя. Наскільки вони будуть адаптованими до соціального середовища, здатними оперативно приймати правильне рішення в нестандартних ситуаціях, вмітимуть аналізувати і контролювати власну діяльність, залежить насамперед від школи.
Традиційно мета шкільної освіти визначалась набором знань, умінь і навичок, якими має оволодіти учень. Сьогодні такий підхід виявився недостатнім. Науковці впевнено говорять про кризу «зунівської» моделі освіти, називаючи серед її причин те, що в сучасних умовах «старіння» інформації відбувається значно швидше, ніж завершується цикл навчання у школі. З огляду на це традиційна схема «передачі» від учителя до учня «необхідного запасу знань» виглядає до певної міри застарілою. Наступна причина кризи знаннєвої парадигми виявляється у тому, що сьогодні немає необхідності перевантажувати пам'ять дитини знаннями «про всяк випадок», бо існують величезні бази інформації, і потрібно просто навчити дітей правильно ними користуватися. Сьогодні соціуму необхідні учні і випускники, готові змінюватися і пристосовуватися до нових потреб життя, оперувати й управляти інформацією, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатися упродовж життя. А це значною мірою залежить не від отриманих знань, умінь і навичок, а від деяких додаткових якостей, для позначення яких і використовуються поняття компетенція і компетентність, що найповніше відповідають сучасному розумінню мети освіти.   Читати далі...



Презентація власного досвіду






Авторські розробки

Методичний посібник




Матеріали роботи творчої групи

"Сучасний урок: теорія і практика

моделювання"

План роботи
творчої групи з теми
«Сучасний урок: теорія і практика моделювання»
на 2018-2019 навчальний рік
Читати далі...


ІІІ ЗАСІДАННЯ "Компетентнісний підхід до моделювання уроку в початковій школі"


Читати далі...


1      ІІІ ЗАСІДАННЯ "Інтегровані уроки у початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів"

      IV ЗАСІДАННЯ "Самоаналіз уроку як один з інструментів самовдосконалення вчителя, формування й розвитку його професійних якостей"

Тренінг.    Створення ситуації успіху – шлях до формування життєвих компетентностей учнів
Презентація












Немає коментарів:

Дописати коментар