Вівторок, 26 травня
Доброго дня!
Дорогі діти, повторіть
Дорогі діти, повторіть
пісню "АЛФАВІТ"
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Перенос слів. Перенос слів з буквою Ь.
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 68-69. Читай уважно завдання та правильно і охайно їх виконуй.
Тема. Перенос слів. Перенос слів з буквою Ь.
● Дивись відео та запам'ятай як переносити слова з рядочка в рядочок. Будь уважний!!!
Зроби у зошит звуко-буквений аналіз слів: вчителька, тихенький, не забувай ділити на склади!!!
Відпочинь😊 збери пазл
Відпочинь😊 збери пазл
і дізнаєшся, що будемо вчити
на уроці математики😉
на уроці математики😉
Предмет: Математика
Тема. Визначаємо вартість товару. Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.
● Уважно дивись відеоурок, запам'ятовуй і виконуй все усно.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Праця людей улітку.
● Подивись відео.
● Подивись відео.
● Опрацюй завдання у підручнику с.76-77.
● Виконай завдання у зошиті на с.61.
Предмет: Дизайн і технології
Тема. Виставка власних робіт.
Організуй виставку своїх виробів.
Похизуйся своїми роботами перед рідними😉
Зроби фото виставки і покажи мені💖.
Зроби фото виставки і покажи мені💖.
Понеділок, 25 травня
Доброго дня, діти!
Складіть пазл із комахами.
Про одну з них ми
сьогодні будемо читати💗
Складіть пазл із комахами.
Про одну з них ми
сьогодні будемо читати💗
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Вимова звуків [ДЗ], [ДЖ].
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 60-61. Читай уважно завдання та правильно і охайно їх виконуй.
Зроби у зошит звуко-буквений аналіз слів: джмелик, задзижчав, бджола.
● Потренуйся: Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Василь Сухомлинський "Дивний ранок".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.62.
●Оповідання "Дивний ранок" (с.63) навчись виразно читати, відповідати на запитання.
Я чекаю голосове повідомлення з читанням (особливо того хто мені давно вже не читав😉).
Я чекаю голосове повідомлення з читанням (особливо того хто мені давно вже не читав😉).
Відпочинь та послухай веселу
пісеньку Аліни Гросу "Бджілка"😊😊😊
Предмет: Математика
Тема. Дізнаємось про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв'язування задач.
● Уважно дивись відеоурок, запам'ятовуй і виконуй все усно.
1 на с.61;
2, 3 та 1,2 на с.62.
● Потренуйся. Котра година?
2, 3 та 1,2 на с.62.
● Потренуйся. Котра година?
П'ятниця, 22 травня
Доброго дня, любі діти!
Подивіться 12 серію
"Моя країна - Україна"
Подивіться 12 серію
"Моя країна - Україна"
Предмет: Математика
Тема. Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв'язування задач.
Добрий день, любі діти!
Вітаю зі святом,
з Днем вишиванки!
Усе навколо завмирає,
Коли вдягаю вишиванку.
Лиш серце радісно палає,
Мов промінь сонця на світанку.
Коли вдягаю вишиванку,
Немов в любові признаюся
Своїй країні ніжно й палко,
Вдягну і Господу молюся.
Вітаю зі святом,
з Днем вишиванки!
Усе навколо завмирає,
Коли вдягаю вишиванку.
Лиш серце радісно палає,
Мов промінь сонця на світанку.
Коли вдягаю вишиванку,
Немов в любові признаюся
Своїй країні ніжно й палко,
Вдягну і Господу молюся.
Подивіться відео і запам'ятайте💓
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Буква Щ. Спостереження за вимовою звуків [ШЧ], що позначають букву Щ.
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 56-57. Читай уважно завдання та правильно і охайно їх виконуй.
Зроби у зошит звуко-буквений аналіз слів: щавель, дощ, ліщина.
● Потренуйся: Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Ігор Січовик "Сміхота".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.58.
●Прочитай вірш "Сміхота" (с.59). Постав слова на свої місця та навчись читати вірш правильно.
Відпочинь😊 збери пазл
і дізнаєшся КОД НАЦІЇ💗
Предмет: Образотворче мистецтво
Тема. Намалюй вишиваночку. Малюнок фломастерами «Орнамент для вишиванки".
● Намалюй орнамент для вишиванки. Виконуй роботу фломастерами на листку в клітинку. Тобі допоможуть малюнок та відео.
Предмет: Музичне мистецтво
Тема. До Дня вишиванки. Слухання Н.Май "Мамина сорочка", Х.Бедрус "Моя сорочка вишиванка". ● Послухай пісні. Спостерігай який настрій переповнює тебе.
Середа, 20 травня
Добрий день, дорогі діти!
Повторіть пісню "Алфавіт"
Подивіться продовження
серіалу "Моя країна - Україна"
11 серія
Повторіть пісню "Алфавіт"
Подивіться продовження
серіалу "Моя країна - Україна"
11 серія
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Складаємо розповідь. Діагностична робота. Списування.
● Приготуй зошит і Післябукварик на с. 58, текст 3.
Слухай уважно аудіозапис та виконуй усі вказівки.
Слухай уважно аудіозапис та виконуй усі вказівки.
👇
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 52-53. Читай уважно завдання та виконуй їх усно.
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Дмитро Чередниченко Небувальщина "Жирафа у метро".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.54.
●Прочитай небувальщину "Жирафа у метро" (с.54-55) стільки разів, щоб гарно відповідати на запитання.
Відпочинь та зроби веселу
фізкультхвилинку "Посмішка"
😊😊😊
Предмет: Математика
Тема. Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба. Обчислення виразів. Розв'язування задач.
● Уважно дивись відеоурок і виконуй:
у ТЗ математичний диктант і завдання 3;
у ЗДО завдання 1,2 на с. 60;
а решту усно.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Сторінка дослідника. Як у домашніх умовах можна отримати веселку?
● Подивись уважно відео.
● Подивись уважно відео.
● Опрацюй завдання у підручнику с.72-73. Проведи дослід і отримай веселку.
● Виконай завдання в зошиті на с.58-59.
Доброго дня, любі діти!
Дивіться 10 серію
"Таки Одеса" із серіалу
"Моя країна - Україна"
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Дивіться 10 серію
"Таки Одеса" із серіалу
"Моя країна - Україна"
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Букви Г, Ґ. Спостереження за вимовою звуків Г, Ґ.
● Уважно дивись відеоурок і виконуй завдання з нього у зошит.
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 48-49. Читай уважно завдання та правильно і охайно їх виконуй.
Тема. Діагностична робота.
Сьогодні ти напишеш першу свою роботу самостійно.
Перейди за посиланням. Уважно читай
завдання та виконуй їх у зошит.
Ти справишся!
Бажаю успіху!
👇
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Зустрічаємо літо.
● Дивись уважно відео і активно працюй.● Виконай завдання в зошиті на с.56-57.
Предмет: Дизайн і технології
Тема. Робота з пластиліном. Практична робота: виготовлення картини з пластиліну "Котик".
Пригадай правила:
1. Щоб виліпити щось із пластиліну , необхідно щоб він був пластичним. А для цього його слід нагріти.
2. Руками від пластиліну не можна торкатися рота, очей.
3. Після роботи слід дуже ретельно вимити руки із милом.
Пригадай правила:
1. Щоб виліпити щось із пластиліну , необхідно щоб він був пластичним. А для цього його слід нагріти.
2. Руками від пластиліну не можна торкатися рота, очей.
3. Після роботи слід дуже ретельно вимити руки із милом.
Уважно дивись відео та зроби
картину з пластиліну "Котик".
Виконуй роботу повільно і охайно.
В тебе все вийде😊
Вибери для картини місце,
щоб всі могли милуватися нею.
Виконуй роботу повільно і охайно.
В тебе все вийде😊
щоб всі могли милуватися нею.
Понеділок, 18 травня
Доброго дня!
Веселого дня, любі діти!
Дивіться 9 серію
"Моя країна - Україна"
і ви дізнаєтесь багато
цікавого про місто Львів☝
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Предмет: Навчання грамоти (читання)Веселого дня, любі діти!
Дивіться 9 серію
"Моя країна - Україна"
і ви дізнаєтесь багато
цікавого про місто Львів☝
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Букви Я, Ю, Є, Ї. Спостереження за вимовою звуків, які позначають букви Я, Ю, Є, Ї.
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 44-45. Читай уважно завдання та правильно і охайно їх виконуй.
Зроби у зошит звуко-буквений аналіз слів: дядька, ясенами.
● Потренуйся: Я [А] чи Я [ЙА]?
● Потренуйся: Я [А] чи Я [ЙА]?
Тема. Олег Буцень "Неслухняний м'ячик".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.46.
●Прочитай оповідання "Неслухняний м'ячик" (с.47). Перекажи його і дай відповіді на запитання.
Відпочинь і пригадай пісеньку
Предмет: Математика
Тема. Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел.
● Уважно дивись відеоурок. Усі завдання виконай:
у ТЗ - завдання 2;
у ЗДО - завдання 1, с.59, завдання 2, с.60;
решта - усно.
П'ятниця, 15 травняВідпочинь і пригадай пісеньку
"А ми любимо читати"
😊😊😊
Предмет: Математика
Тема. Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел.
у ТЗ - завдання 2;
у ЗДО - завдання 1, с.59, завдання 2, с.60;
решта - усно.
Доброго дня, любі діти!
Дивіться продовження
серіалу "Моя країна - Україна"
8 серія
Дивіться продовження
серіалу "Моя країна - Україна"
8 серія
Предмет: Математика
Тема. Досліджуємо складові задачі. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини.
1 на с.58;
2, 3 на с.59.
Відпочинь, виконай
завдання з Країни казок😊
Знаю, ти любиш співати😊
Ця пісенька для тебе💓
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Про акуратність. П'ять кроків до акуратності.
● Подивись відео і запам'ятай.●Виконай завдання в зошиті на с.54-55.
● Тобі цікаво як треба одягатися, щоб виглядати красиво? Тоді дивись підказки😉.
Доброго дня!
Дорогі діти, сьогодні
ви дізнаєтесь від кота
Воркота про файне
місто Тернопіль!
Дивіться 7 серію
"Моя країна - Україна"💗
Дорогі діти, сьогодні
ви дізнаєтесь від кота
Воркота про файне
місто Тернопіль!
Дивіться 7 серію
"Моя країна - Україна"💗
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
- Запам'ятайте правило.
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 40-41. Читай уважно завдання та правильно і охайно їх виконуй.
Зроби у зошит звуко-буквений аналіз слів: льон, пір'їну.
● Потренуйся, підбери до букв відповідні малюнки. Бажаю успіху!
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. За Ніною Вернигорою "В одному королівстві".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.42.
● Прочитай казку "В одному королівстві", навчись її переказувати, дай відповіді на запитання (с.43).
Розкажи про музику і свої враження.
Cереда, 13 травня
Відпочинь, виконай
руханку "Черепаха"😊
Відгадай героїв українських казок😉
Предмет: Образотворче мистецтво
Тема. Морське царство. Малюнок "Рибки в акваріумі".
Чарує безмежно моря блакить.
Хвиля то грізно, то тихо шумить...
Кличе до себе таємнича глибина _
Морських створінь чудо-дивина.
У морському царстві зібрано багато скарбів. Люди захоплюються цією красою, тому створили акваріум і помістили в своїх оселях.
Намалюй акваріум з морськими мешканцями. Тобі допоможе малюнок та відео.
Предмет: Музичне мистецтво
Тема. Морське царство. Настрій у музичних творах про море.
Композитори свої враження про море зобразили музичними звуками.
Послухай тему моря з опери "садко" М.Римського-Корсакова.
Послухай початок симфонічної поеми "Море" М.Чюрльоніса.
Cереда, 13 травня
Доброго дня, любі діти!
Подивіться продовження
серіалу про Україну
"Моя країна - Україна"
6 серія
Подивіться продовження
серіалу про Україну
"Моя країна - Україна"
6 серія
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
- Прочитайте ці правила і запам'ятайте їх.
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 36-37. Читай уважно завдання та правильно і охайно їх виконуй.
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Ірина Прокопенко "Хто розбудив ліс".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.38-39.
● Казку "Хто розбудив ліс" навчись переказувати.
Предмет: Математика
Тема. Знайомимося із задачами на знаходження невідомого від'ємника або зменшуваного. Обчислення виразів.
● Уважно дивись відеоурок і виконуй завдання 3 у ТЗ, а решту усно.
1 на с.57;
2, 1, 2 на с. 58.
Предмет: Я досліджую світ
Вівторок, 12 травня
Відпочинь та склади пазл і ти дізнаєшся
яка ще тварина спить взимку💗
Предмет: Математика
Тема. Знайомимося із задачами на знаходження невідомого від'ємника або зменшуваного. Обчислення виразів.
ПОВТОРИ
Щоб знайти зменшуване,
треба до різниці
додати від'ємник.
треба до різниці
додати від'ємник.
Щоб знайти від'ємник,
треба від зменшуваного
відняти різницю.
● У ЗДО виконай завдання: треба від зменшуваного
відняти різницю.
1 на с.57;
2, 1, 2 на с. 58.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Я маю право на права (продовження).
● Подивись уважно відео, повтори права, запам'ятай обов'язки.
Доброго дня, любі діти!
Дивіться продовження
серіалу про Україну
з котом Воркотом
"Моя країна - Україна"
5 серія
Дивіться продовження
серіалу про Україну
з котом Воркотом
"Моя країна - Україна"
5 серія
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Буква Я я. Спостереження за вимовою звуків, які позначає буква Я.● Подивись уважно таємниці букв я, ю, є, ї.
Предмет: Математика
Тема. Знаходимо невідомий від'ємник і зменшуване. Розв'язування задач.
Щоб знайти зменшуване,
треба до різниці
додати від'ємник.
треба до різниці
додати від'ємник.
Щоб знайти від'ємник,
треба від зменшуваного
відняти різницю.
● У ЗДО виконай завдання 1, 2 на с.57.треба від зменшуваного
відняти різницю.
Відпочинь та зроби
улюблену фізкультхвилинку
😊😊😊
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Я маю право на права.
● Подивись уважно відео і запам'ятай.Предмет: Дизайн і технології
Пригадаємо правила роботи з пластиліном:
1. Щоб виліпити щось із пластиліну , необхідно щоб він був пластичним. А для цього його слід нагріти (в руках або на батареї, підстеливши клейонку).
2. Руками від пластиліну не можна торкатися рота, очей.
3. Після роботи слід дуже ретельно вимити руки із милом.
1. Щоб виліпити щось із пластиліну , необхідно щоб він був пластичним. А для цього його слід нагріти (в руках або на батареї, підстеливши клейонку).
2. Руками від пластиліну не можна торкатися рота, очей.
3. Після роботи слід дуже ретельно вимити руки із милом.
Зроби равлика з пластиліну
разом із LI LIPKA .
Виконуй роботу повільно і охайно.
В тебе все вийде😊
разом із LI LIPKA .
Виконуй роботу повільно і охайно.
В тебе все вийде😊
Доброго дня, дорогі діти!
8 ТРАВНЯ - ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ
ТА ПРИМИРЕННЯ❤
Подивіться уважно відео,
зробіть червоний мак,
доповніть ним свій одяг,
щоб вшанувати пам'ять
загиблих українців...
А зараз подивіться
продовження серіалу
"Моя країна - Україна"
4 серія
8 ТРАВНЯ - ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ
ТА ПРИМИРЕННЯ❤
Подивіться уважно відео,
зробіть червоний мак,
доповніть ним свій одяг,
щоб вшанувати пам'ять
загиблих українців...
продовження серіалу
"Моя країна - Україна"
4 серія
Предмет: Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо числа. Досліджуємо задачі.
с. 55, завдання 1;
с. 56, завдання 2, 1, 2, 1;
с. 57, завдання 2.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Державні символи - прапор, герб, гімн.
● Подивись відео і запам'ятай.●Послухай Гімн України у виконанні учасників шоу "Голос. Діти" та "Маленькі гіганти". Пам'ятай, коли звучить гімн, треба вставати.
Любі діти, у неділю,
10 травня, в нашій країні
відзначається День Матері.
День Матері - це найкраща
можливість нагадати мамі,
як сильно ми любимо її❤
Цього дня, матінкам
прийнято дарувати
квіти і цукерки, але все ж
кращий з усіх подарунків -
це подарунок, зроблений
своїми руками.
У цей день від усієї душі
привітайте дорогих мам
зі святом, подаруйте їм
приготовлені подарунки
і заспівайте пісню❤
Четвер, 7 травня
Доброго дня, любі діти!
Вам цікаво, які казки про
Україну показав кіт Воркіт
у анімаційному серіалі
"Моя країна - Україна"?
Тоді дивіться😊
3 серія
Вам цікаво, які казки про
Україну показав кіт Воркіт
у анімаційному серіалі
"Моя країна - Україна"?
Тоді дивіться😊
3 серія
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Буква Ю ю. Позначення буквами я, ю, є одного звука і двох звуків.● Дивись уважно відеоурок з пані Мирославою.
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 28-29. Читай уважно завдання та правильно і охайно виконуй.
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. За Михайлом Пляцковським "Різнокольорові звірята".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.30.
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. За Михайлом Пляцковським "Різнокольорові звірята".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.30.
● Послухай казку "Різнокольорові звірята".
Предмет: Образотворче мистецтво
Тема. Намалюй весну мамі. Малюнок фарбами«Весна".
● Сьогодні намалюй весну для мами. Наближається свято, тому постарайся і подаруй мамі чудову весну на листочку, який може бути згадкою на довгі роки. Подивись малюнок та відео.
Предмет: Музичне мистецтво● Пригадай і заспівай пісню І. Танчак "Веснівочка".
Доброго дня, весняного дня!
Складіть пазл і ви дізнаєтесь
про які весняні квіти
ми сьогодні будемо читати💗
Складіть пазл і ви дізнаєтесь
про які весняні квіти
ми сьогодні будемо читати💗
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 24-25. Читай уважно завдання та правильно і охайно виконуй.
● Потренуйся. Знайди пропущену букву.
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. За Борисом Вовком «Підсніжник».
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.26-27.
● Послухай ще одну казку про підсніжник.
● Послухай ще одну казку про підсніжник.
Відпочинь та зроби
улюблену руханку "Гусі потягусі"😊
улюблену руханку "Гусі потягусі"😊
Предмет: Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Розв'язування задач.
с. 53, завдання 1;
с. 54, завдання 2, 3, 1;
с. 55, завдання 2.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Твоя країна - Україна.
● Подивись уважно відео і запам'ятай.
Пропоную почати перегляд дуже цікавого анімаційного серіалу для всієї родини "Моя країна - Україна"
Перший в Україні краєзнавчий, пізнавальний, патріотичний анімаційний серіал.
Кінопроект містить в собі краєзнавчий, історичний та культурологічний матеріали. Кожна серія, то подорож Україною з легендами та історією рідного краю.
Фільми цього серіалу формують національну свідомість, гордість за свою країну, допомагають виховувати майбутнє покоління українців.
Фільм створено за підтримки Державного агентства України з питань кіно.
1 серія
2 серія
Далі буде😉
Любі діти, співайте і пам'ятайте:
школа і я чекаємо вас💕
😊😊😊
школа і я чекаємо вас💕
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 20-21. Читай уважно завдання та правильно і охайно виконуй.
● Потренуйся. Посели слова у будиночки.
Предмет: Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Розв'язування задач.
Посміхнися 😊 та зроби веселу
фізкультхвилинку
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Чемним треба бути скрізь. Чарівні слова відкривають серця
● Подивись відео.Предмет: Дизайн і технології
Тема. Конструювання найпростіших виробів за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. Практична робота: виготовлення листівки «Квіти для мами».
Наближається свято - День Матері.
Уважно дивись відео та зроби
листівку для мами.
Вибери той зразок листівки,
який тобі більше подобається.
Виконуй роботу повільно та охайно.
В тебе все вийде😉
Уважно дивись відео та зроби
листівку для мами.
Вибери той зразок листівки,
який тобі більше подобається.
Виконуй роботу повільно та охайно.
В тебе все вийде😉
Понеділок, 4 травня
Добрий день, дорогі діти!
Повторимо пісеньку "АЛФАВІТ"
😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
● Робота з розворотом "Післябукварик" на с. 16-17. Читай уважно завдання та правильно і охайно виконуй.
● Потренуйся. Розстав слова за алфавітом і спиши їх у зошит. Якщо є слова, що починаються з однакової букви, то бери до уваги другу букву. Успіхів!!!
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Микола Вінграновський "Річечка".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.18.
● Послухай відеовірш, зверни увагу з якою силою голосу читається вірш.
●Потренуйся і ти читати вірш "Річечка" виразно, голосно, цілими словами (с.19).
Дай відповіді на запитання і відгадай загадки.
Пригадай та виконай
руханку "Черепаха"😊😊😊
● Послухай відеовірш, зверни увагу з якою силою голосу читається вірш.
Дай відповіді на запитання і відгадай загадки.
Пригадай та виконай
руханку "Черепаха"😊😊😊
Предмет: Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв'язування задач.
● Уважно дивись відеоурок і виконуй завдання 4, 5, 9 у ТЗ, а решту усно. Зверни особливу увагу на те, як записувати довжину ввідрізка складним іменованим числом, якщо не розумієш, то подивись і послухай ще раз.
ПОВТОРИ!
10 см = 1 дм
1 дм = 10 см
● У ЗДО схожі завдання як у відеоуроці, виконай їх (с.52).10 см = 1 дм
1 дм = 10 см
Четвер, 30 квітня
Добрий день, любі діти!
Це для нас посміхається сонечко,
соловейко співає пісень...
Побажаємо, добрий день,
всім людям на землі💗
Це для нас посміхається сонечко,
соловейко співає пісень...
Побажаємо, добрий день,
всім людям на землі💗
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Слова ввічливості.
● Подивись відео.
● Робота з розворотом "Післябукварик". Виконай завдання правильно та охайно із с. 12-13.
● Подивись відео.
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. За Василем Сухомлинським «Скажи людині: «Добрий день!»».
● Дивись відео, запам'ятай ввічливі слова та вживай їх у своєму мовленні.
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.14-15.
● Навчись переказувати оповідання "Скажи людині: "Добрий день!".
● Навчись переказувати оповідання "Скажи людині: "Добрий день!".
Відпочинь, збери пазл.
Нехай твій день буде таким
як на картинці😊😊😊
Предмет: Образотворче мистецтво
Тема. Пейзаж. Малюнок «Цвіт яблуні".
● Сьогодні ти намалюєш яблуневий цвіт. Подивись малюнки з послідовністю виконання та відео. Вибери той зразок який тобі більше подобається і малюй фарбами. У відео звучить красива мелодія, а ти вже знаєш, що під музику малювати веселіше😊З нетерпінням чекаю красивих малюнків😍 Успіхів!!!
Предмет: Музичне мистецтво
Тема. Весняні мотиви. Розучування пісні «Веснівочка" І.Танчак.
● Повтори пісню "Веселий музикант".
Предмет: Музичне мистецтво
● Повтори пісню "Веселий музикант".
● Послухай і розучи пісню "Веснівочка" І.Танчак.
Середа, 29 квітня
Доброго дня, любі діти!
Сьогодні сонячний і теплий день,
почнемо його
нашою улюбленою пісенькою
"Веселка", пам'ятаєте?💗
Сьогодні сонячний і теплий день,
почнемо його
нашою улюбленою пісенькою
"Веселка", пам'ятаєте?💗
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Ознайомлення з посібником "Післябукварик". Наша мова.
- Ознайомся з новою книжечкою. Вона допоможе тобі закріпити знання і підготує до роботи з підручниками в 2 класі.
- Ознайомся з новою книжечкою. Вона допоможе тобі закріпити знання і підготує до роботи з підручниками в 2 класі.
● Робота з розворотом "Післябукварик" (с.4-5).
- Виконуй самостійно всі завдання правильно та охайно.● Потренуйся. Поділи на склади.
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Щоб уміти читати і більше пізнати "Щаслива людина".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.6-7.
● Навчись виразно читати оповідання "Щаслива людина".
● Опрацюй завдання у Післябукварику на с.6-7.
● Навчись виразно читати оповідання "Щаслива людина".
Відпочинь та виконай гру
"Роби як Лорі"
Предмет: Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.
● Дуже уважно дивись відеоурок і виконуй завдання 3, 4, 5 і 9 у ТЗ, а решту усно. Зверни особливу увагу на розв'язання задачі, якщо не розумієш, то подивись і послухай ще раз.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Умій дружити. Що таке дружити?
● Подивись казку "Урок дружби" та подумай як треба робити в подібній ситуації.Вівторок, 28 квітня
Доброго дня💗
Увага! Увага!
У нашому класі сьогодні свято.
Запрошуємо до екранів, мами і тата!
Запрошуємо, бабусі шановні,
Дізнайтесь, які ми тепер красномовні.
Послухайте наше красиве читання.
Побачите зошити наші охайні.
І разом потиснемо другові руку,
Що нам допоміг подолати науку.
А що то за друг? Не будем казати.
Хто хоче побачить -
Запрошуємо до екранів - о 18.00
Сьогодні у нас свято, тому пісні
усі святкові слухайте і співайте!!!
Увага! Увага!
У нашому класі сьогодні свято.
Запрошуємо до екранів, мами і тата!
Запрошуємо, бабусі шановні,
Дізнайтесь, які ми тепер красномовні.
Послухайте наше красиве читання.
Побачите зошити наші охайні.
І разом потиснемо другові руку,
Що нам допоміг подолати науку.
А що то за друг? Не будем казати.
Хто хоче побачить -
Запрошуємо до екранів - о 18.00
Сьогодні у нас свято, тому пісні
усі святкові слухайте і співайте!!!
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Узагальнюючий урок букварного періоду «Я умію, можу»
● Робота з розворотом "Букваря" (с.92-93).
- Опрацюй самостійно всі завдання та перевір свої навчальні досягнення.
- Заспівай пісеньку для Букварика і скажи йому: Прощай!
Предмет: Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами. Творча робота над задачею.
● Дивись відеоурок і виконуй завдання у ЗДО, а останню задачу у ТЗ .
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Як ставитися до інших. Не будь жадібним.
● Подивись уважно відео.
Предмет: Дизайн і технології
Тема. Робота з пластиліном. Пластилін як матеріал для ліплення. Безпека праці. Практична робота: виготовлення картини з пластиліну "Вишеньки.
Пригадаємо правила роботи з пластиліном:
1. Щоб виліпити щось із пластиліну , необхідно щоб він був пластичним. А для цього його слід нагріти (в руках або на батареї, підстеливши клейонку).
2. Руками від пластиліну не можна торкатися рота, очей.
3. Після роботи слід дуже ретельно вимити руки із милом.
1. Щоб виліпити щось із пластиліну , необхідно щоб він був пластичним. А для цього його слід нагріти (в руках або на батареї, підстеливши клейонку).
2. Руками від пластиліну не можна торкатися рота, очей.
3. Після роботи слід дуже ретельно вимити руки із милом.
Зроби картину з пластиліну "Вишеньки"
за зразком з минулого уроку.
за зразком з минулого уроку.
Виконуй роботу повільно і охайно.
В тебе все вийде😊
В тебе все вийде😊
Доброго дня!
Любі діти, повторіть
пісню "АЛФАВІТ"
Любі діти, повторіть
пісню "АЛФАВІТ"
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. За Ю.Ярмишем "Джерельце"
● Подивись відео, послухай оповідання і вірш.
● Прочитай самостійно оповідання "Джерельце" та навчись його переказувати (с.91, Буквар).
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
● Прочитай і перевір уважно написане.
П'ятниця, 24 квітняПредмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Написання букв за алфавітом. Диктант слів, речень.
● Дивись уважно відеоурок та виконуй завдання (пиши тільки те, що вказано писати, решту роби усно). Диктант слів пиши охайно і правильно. Не спіши, якщо не встигаєш, то зупиняй відео.
Предмет: Математика
Тема. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.
Тема. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.
● Уважно дивись відеоурок і виконуй усі завдання у ТЗ і у ЗДО.
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Від одиниць віднімаємо одиниці
Від одиниць віднімаємо одиниці
Від десятків віднімаємо десятки
● Потренуйся розв'язувати приклади.
Доброго дня, весняного дня!
Гріє землю сонечко,
Ніжно примовляє:
Прокидайтесь, квіточки,
День весну стрічає!
Просинайся, річечко,
Посміхнись, струмочку
Затанцюй нам гопака,
Дощику - дзвіночку!
Розливайся радісно
По землі, проміння,
Покривай сади й луги,
Весняне цвітіння!
Н. Гуркіна
Складіть пазл і ви дізнаєтесь
які весняні квіти зараз цвітуть💗
Гріє землю сонечко,
Ніжно примовляє:
Прокидайтесь, квіточки,
День весну стрічає!
Просинайся, річечко,
Посміхнись, струмочку
Затанцюй нам гопака,
Дощику - дзвіночку!
Розливайся радісно
По землі, проміння,
Покривай сади й луги,
Весняне цвітіння!
Н. Гуркіна
Складіть пазл і ви дізнаєтесь
які весняні квіти зараз цвітуть💗
Предмет: Математика
Тема. Записуємо і порівнюємо числа першої сотні. Читання і записування чисел у таблицю розрядів.
●Уважно дивись відео і виконай останнє завдання у ТЗ.
● У ЗДО схожі завдання як у відеоуроці, виконай їх (с.47).
● Подивись ще одне відео і виконай завдання у ЗДО (с.48).
Посміхнися та відпочинь!
😊😊😊
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Святковий календар весни. Великдень. Мамине свято.
● Дивись уважно відео та запам'ятай які свята приносить нам весна.
● Виготов аплікацію для мами. Поздоров її зі святом (с.45).
Четвер, 23 квітня
Доброго дня, любі діти!
Сьогодні сонячний і теплий день,
почнемо його
Великодньою пісенькою💗
Сьогодні сонячний і теплий день,
почнемо його
Великодньою пісенькою💗
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Старі
казки на новий лад. «Великодні пригоди Жовтої Шапочки».
● Розглянь малюнки та розкажи казку "Червона Шапочка" (с.88, Буквар), тобі допоможе аудіоказка.
● Прочитай казку "Великодні пригоди Жовтої Шапочки". Розіграйте з рідними розмову Жовтої Шапоки з лисичкою, зайчиком і вовчиком. Передайте голосом характер кожного героя.
● Розглянь малюнки та розкажи казку "Червона Шапочка" (с.88, Буквар), тобі допоможе аудіоказка.
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Малюнковий диктант. Списування з друкованого тексту.
● Дивись уважно відео та пиши малюнковий диктант. Не спіши, якщо не встигаєш, то зупиняй відео.
Посміхнися 😊 та зроби веселу
Пригадай казки, виконай завдання😉
Предмет: Образотворче мистецтво
Тема. Натюрморт. Малюнок «Натюрморт корисних овочів або фруктів.
● Подивись уважно відео.
● Намалюй натюрморт корисних овочів або фруктів (що більше любиш😊).
Предмет: Музичне мистецтво
● Спробуй себе у ролі веселого музиканта.
Дивись уважно відео, слухай голоси музичних інструментів, інсценізуй рухи і запам'ятай їх.
Добрий день, дорогі діти!
Повторимо пісеньку "АЛФАВІТ"
😊😊😊
Повторимо пісеньку "АЛФАВІТ"
😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. До Дня мами. "Подарунок" за М.Пономаренко, Л.Мовчун "Подарунок".
●Послухай казку "Подарунок", зверни увагу яку інтонацію використовують, читаючи слова зайчика, проліска, автора.
●Послухай казку "Подарунок", зверни увагу яку інтонацію використовують, читаючи слова зайчика, проліска, автора.
● Вірш Л.Мовчун "Подарунок" читай виразно, відповідай на запитання.
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Буквений та словниковий диктант. Самоперевірка написаного. Звуко-буквений аналіз слів.
● Дивись уважно відеоурок та виконуй завдання. Диктант пиши охайно і правильно. Не спіши, якщо не встигаєш, то зупиняй відео.
● Перевір уважно ще раз написаний диктант.
● У ЗДО схожі завдання як у відеоуроці, виконай їх (с.45-46).
● Потренуйся розв'язувати приклади.
Вівторок, 21 квітня
Відпочинь та зроби
музичну фізкультхвилинку
😊😊😊
Предмет: Математика
Тема. Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів. Розв'язування задач.
● Дуже уважно дивись відеоурок і виконуй завдання усно. Зверни особливу увагу на розв'язання задачі, якщо не розумієш, то подивись і послухай ще раз.
● Потренуйся розв'язувати приклади.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Весняні роботи в місті та в селі.
● Дививись уважно відеоурок, відповідай на запитання.
●Опрацюй у підручнику с.52-53 і виконай завдання в зошиті.
Христос Воскрес!
Любі діти, щиро вітаю вас
із святом Великодня!
Хай у ваших маленьких
серцях панує свято,
Хай успіхів буде багато!
Хай завжди і у всім щастить.
І хай вас Бог благословить!
Слухайте пісеньку і підспівуйте💗
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Любі діти, щиро вітаю вас
із святом Великодня!
Хай у ваших маленьких
серцях панує свято,
Хай успіхів буде багато!
Хай завжди і у всім щастить.
І хай вас Бог благословить!
Слухайте пісеньку і підспівуйте💗
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Сучасні казки. "Їжачки" за Ю.Ярмишем.
- Послухай казку "Їжачки".
- У Букварі на с.84-85 прочитай казку, навчись її переказувати.
Предмет: Математика
Тема. Утворюємо числа другого десятка.
● Уважно дивись відеоурок і виконуй завдання 1-5 усно, а 6-7 письмово у ТЗ.
● Потренуйся розв'язувати приклади.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Свійські тварини навесні. Чим схоже і чим різняться життя диких та свійських тварин.
- Подививись відеоурок і запам'ятай.
● Гра "Впізнай чий голос".
П'ятниця, 17 квітня
Доброго дня!
Любі діти, у вас
Великодня пасочка готова?
Давайте "приготуємо"
її і тут, складіть пазл😊
Любі діти, у вас
Великодня пасочка готова?
Давайте "приготуємо"
її і тут, складіть пазл😊
Предмет: Математика
Тема. Досліджуємо одиницю вимірювання довжини - дециметр.
● Уважно дивись відеоурок і виконуй усі завдання усно.
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
10 одиниць - це 1 десяток
10 см - це 1 десяток сантиметрів = 1 дециметр
10 см = 1 дм
1 дм = 10 см
● У ЗДО схожі завдання як у відеоуроці. Виконай їх (с.43).10 см - це 1 десяток сантиметрів = 1 дециметр
10 см = 1 дм
1 дм = 10 см
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Які зміни в житті звірів навесні.
- Подививись відеоурок і запам'ятай.
● Виконай завдання, знайди маму для малят.
● Опрацюй у підручнику с.48-49 і виконай завдання в зошиті.
Четвер, 16 квітня
Доброго дня, дорогі діти!
Свято наближається!
Велике свято - Великдень!
Подивіться відео 😊😊😊
Велике свято - Великдень!
Подивіться відео 😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (читання)
- Послухай аудіоказку "Чарівне яйце".
- У Букварі на с.82-83 прочитай казку, навчись її переказувати.
- Послухай ще одну сучасну українську Великодню казку "Загублена писанка".
Відпочинь😉
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Творче списування
з друкованого тексту.
Пам'ятай, щоб грамотно і каліграфічно писати: сиди правильно; тримай правильно ручку; зошит положи похило; правильно з'єднуй букви; спочатку читай речення, а потім записуй його; звертай увагу на розділові знаки; після того як напишеш, обов'язково перевір.
Пам'ятай, щоб грамотно і каліграфічно писати: сиди правильно; тримай правильно ручку; зошит положи похило; правильно з'єднуй букви; спочатку читай речення, а потім записуй його; звертай увагу на розділові знаки; після того як напишеш, обов'язково перевір.
-Дивись відео та списуй з друкованого тексту доповнюючи словами за змістом (малюнки тобі допоможуть). Успіхів😊
Повтори Алфавіт😊
Середа, 15 квітня
Доброго дня, дорогі діти!
Казки-мультфільми всі люблять,
тож почнемо з казочки
😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Літературні казки. Іван Франко «Фарбований лис».
- Прочитай про Івана Франка у Букварику на с.80. Підготуйся відповідати на запитання після тексту.
- Подивись відео про життя Івана Франка.
- Що ти знаєш про казку? Дивись відео, пригадай вивчене та запам'ятай нові відомості про казку.
● Опрацюй завдання на с. 81.
●Склади пазл до казки "Фарбований Лис", яку написав Іван Фронко.- Прочитай про Івана Франка у Букварику на с.80. Підготуйся відповідати на запитання після тексту.
- Подивись відео про життя Івана Франка.
- Перейди за посиланням і подивися мультфільм
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Звуко-буквений аналіз слів. Диктант слів. Самоперевірка написаного.
- Дивись уважно відеоурок та виконуй останні завдання 1, 2, 3 у зошит. Не спіши, якщо не встигаєш, то зупиняй відео. Пиши охайно і правильно.
Предмет: Математика
Тема. Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел.
● Дивись відеоурок уважно і запам'ятай.
● Виконай завдання на с.42 у ЗДО.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Сторінка дослідника. Твій город на підвіконні.
- Подививись відео.
● Опрацюй у підручнику с.46-47 і виконай завдання в зошиті.
Вівторок, 14 квітня
Доброго дня! Любі діти,
для гарного настрою
заспівайте пісеньку😊😊😊
для гарного настрою
заспівайте пісеньку😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Українська народна казка "Ворон, куріпка і мишка".
- У Букварі на с.78-79 прочитай казку.
- Читай запитання до казки і відповідай (с. 79).
● Склади пазл. Яка українська народна казка зображена на ілюстрації?
● Подивись мультфільм.
Запам'ятай народне прислів'я:
Хто не працює, той не їсть.
●Навчись виразно читати казку "Ворон, куріпка і мишка" в особах. Попроси хай тобі допоможуть мама, тато, дідусь чи бабуся, братик чи сестричка😉Предмет: Математика
Тема. Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки.
● Уважно дивись відеоурок і виконуй усі завдання усно.
Відпочинь 😊
Cлухай та підспівуй
пісеньку. Пам'ятай:
школа і я чекаємо тебе
😊😊😊
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Як дізнатися, що вже весна. "Створюємо "Книжку весни"".
- Дивись уважно відео та запам'ятай, які ознаки весни.
- Пам'ятаєш, як ми в школі створювали "Книжку осені", "Книжку зими"? Спробуй самостійно створити "Книжку весни".
Предмет: Дизайн і технології
Тема. Робота з пластиліном. Пластилін як матеріал для ліплення. Безпека праці. Практична робота: виготовлення картини з пластиліну "Квіти".
- Ми вже працювали з пластиліном?
Пригадаємо правила:
1. Щоб виліпити щось із пластиліну , необхідно щоб він був пластичним. А для цього його слід нагріти (в руках або на батареї, підстеливши клейонку).
2. Руками від пластиліну не можна торкатися рота, очей.
3. Після роботи слід дуже ретельно вимити руки із милом.
- Чи знаєш ти з чого виготовляється пластилін? Подивись відео.
- Ми вже працювали з пластиліном?
Пригадаємо правила:
1. Щоб виліпити щось із пластиліну , необхідно щоб він був пластичним. А для цього його слід нагріти (в руках або на батареї, підстеливши клейонку).
2. Руками від пластиліну не можна торкатися рота, очей.
3. Після роботи слід дуже ретельно вимити руки із милом.
- Чи знаєш ти з чого виготовляється пластилін? Подивись відео.
Уважно дивись відео та зроби
картину з пластиліну "Квіти".
Виконуй роботу повільно і охайно.
В тебе все вийде😊
Похизуйся своєю роботою перед рідними😉
Вибери для картини місце,
щоб всі могли милуватися нею.
Виконуй роботу повільно і охайно.
В тебе все вийде😊
Вибери для картини місце,
щоб всі могли милуватися нею.
Понеділок, 13 квітня
Добрий день, дорогі діти!
Почнемо з пісеньки "АЛФАВІТ"
😊😊😊
Почнемо з пісеньки "АЛФАВІТ"
😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Казки-мультфільми. Казка "Кривенька качечка".
- Послухай уважно уривок із казки "Кривенька качечка".
- Я впевнена, що ти хочеш знати, хто допомагав дідові й бабі. Тоді дивись мультфільм "Кривенька качечка".
- Запам'ятай, назва тексту - це заголовок.
-Навчись виразно читати уривок із казки "Кривенька качечка" і розказувати, що було далі.
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Складання і запис речень. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення. Слова - назви явищ природи.
- Дивись уважно відеоурок та виконуй усі завдання з нього у ТЗ. Не спіши, якщо не встигаєш, то зупиняй відео. Пиши охайно і правильно.
Відпочинь та зроби
улюблену фізкультхвилинку
😊😊😊
Предмет: Математика
Тема. Досліджуємо властивості величин. Досліджуємо лічильну одиницю "десяток".
● У ЗДО виконай завдання на с.39.
● Уважно подивись відеоурок (усно).
● Задача (усно).
Оксана назбирала в полі в'язку колосків. Їх потрібно полічити.
Як полічити колоски, якщо Оксана вміє лічити лише до 10?
ЗАПАМ'ЯТАЙ:
● Уважно подивись відеоурок (усно).
Оксана назбирала в полі в'язку колосків. Їх потрібно полічити.
Як полічити колоски, якщо Оксана вміє лічити лише до 10?
ЗАПАМ'ЯТАЙ:
При лічбі предмети зручно
групувати десятками.
1 десяток складається
з 10 одиниць.
групувати десятками.
1 десяток складається
з 10 одиниць.
● У ЗДО виконай завдання на с.4о.
П'ятниця, 10 квітня
Добрий день, любі діти!
Весна-красна
прийшла на землю!
😊😊😊
Із сивої давнини прийшов
до нас обряд закликання
весни, який супроводжується
піснями-веснянками.
Спробуймо й ми привітати
весну разом із колективом "Диво"!
Весна-красна
прийшла на землю!
😊😊😊
Із сивої давнини прийшов
до нас обряд закликання
весни, який супроводжується
піснями-веснянками.
Спробуймо й ми привітати
весну разом із колективом "Диво"!
Предмет: Математика
Тема. Вимірюємо місткості посудини. Літр. Розв'язування задач.
- Ми продовжуємо вивчати властивості предметів навколишнього світу, за якими предмети можна порівнювати та вимірювати.
- Сьогодні ти ознайомишся з новою величиною - місткістю. Тобі в цьому допоможе відеоурок, уважно дивись його (задачу з відео розв'яжи у ТЗ).
- Сьогодні ти ознайомишся з новою величиною - місткістю. Тобі в цьому допоможе відеоурок, уважно дивись його (задачу з відео розв'яжи у ТЗ).
Завдання 2 на с. 38:
1. Скласти короткий запис до задачі;
2. Намалювати схему;
3. Розв'язати задачу.
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Турбуюся про здоров’я. Корисна та шкідлива їжа.
- Дивись уважно відео та запам'ятай, яка їжа корисна, а яка шкідлива.
- У зошиті виконай завдання на с. 32-33 (самостійно)
Будьте уважні, їжте корисну їжу!
Будьте здорові!!!
Четвер, 9 квітня
Добрий день!
Дорогі діти,
повторимо "Алфавіт"
😊😊😊
Дорогі діти,
повторимо "Алфавіт"
😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Народні перлинки. Пісні-ігри. Колискові пісні. Загадки.
- Заспівай пісню "Подоляночка" під аудіозапис.
- Опрацюй завдання на с.74 «Букваря».
- Послухай загадки та спробуй відгадувати їх😉
- Опрацюй завдання на с.75 «Букваря».
Колискову пісню вивчи напам'ять (с.74).
Предмет: Навчання грамоти (письмо)Тема. Закріплення написання вивчених букв. Диктант слів, речень.
- Дивись уважно відеоурок та виконуй усі завдання у ТЗ. Не спіши, якщо не встигаєш, то зупиняй відео. Пиши охайно і правильно.
Відпочинь та зроби веселу
фізкультхвилинку "Посмішка"
😊😊😊
● На с. 75 у Букварику доповни загадку і спиши її у ТЗ.
Предмет: Образотворче мистецтво
- На минулому уроці ви малювали ілюстрацію до казки "Колобок". Сьогодні ж ви будете малювати маску до казки. Добі допоможе відео, дивись уважно та малюй непоспішаючи.
●Разом з дорослими, братиком чи сестиричкою розіграйте казку "Колобок".
Предмет: Музичне мистецтво
Тема. Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання музики П.Чайковського «Танець
Феї Драже». Повторення пісні «А ми любимо читати» (М.Ясакова, О.Янушевич.- Сьогодні ти перенесешся в казку Гофмана "Лускунчик".
За цією казкою П. Чайковський написав усесвітньовідомий балет "Лускунчик".
●Переходь за посиланням та подивись казку:
● Послухай музику П.Чайковського «Танець Феї Драже».
- Розкажи про свої враження від казки та прослуханої музики?
- Чи допомогла тобі музика уявити казку?
● Повтори пісню «А ми любимо читати».
Cереда, 8 квітня
Доброго дня! Любі діти,
для гарного настрою
заспівайте пісеньку😊😊😊
для гарного настрою
заспівайте пісеньку😊😊😊
Предмет: Дизайн і технології
Тема. Конструювання найпростіших виробів, іграшок за допомогою технологій аплікації. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу
і вати «Веселий пінгвінчик».
Уважно дивись відео та зроби
аплікацію з паперу і вати
"Веселий пінгвінчик" або "Весела овеченька",
яка тобі більше подобається.
аплікацію з паперу і вати
"Веселий пінгвінчик" або "Весела овеченька",
яка тобі більше подобається.
Виконуй роботу повільно та охайно, дотримуйся
рекомендації Ангеліни і в тебе все вийде😉
рекомендації Ангеліни і в тебе все вийде😉
Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Апостроф. Закріплення написання слів з апострофом. Списування з друкованого тексту.
- Повтори правило:
Апостроф ставиться після букв
б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї,
якщо вони позначають 2 звуки:
[йа], [йу], [йе], [йі].
- Дивись уважно відео та виконуй усі завдання з нього у ТЗ. Не спіши, якщо не встигаєш, то зупиняй відео. Пиши охайно і правильно.
● Спиши уривок
з тексту польського гумору (с.71, тільки уривок великим шрифтом).
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Народні перлинки. Заклички. Мирилки. Пісні-ігри.
- Послухай аудіозакличку, зверни увагу з яим проханням діти звертаються до сонечка.
- Подивись та послухай мирилки. З яким почуттям промовляють їх діти?
Виконай уже знайому тобі гру
"Роби як Лорі"😉
"Роби як Лорі"😉
Предмет: Математика
Тема. Вимірюємо маси предметів. Кілограм.
Тема. Вимірюємо маси предметів. Кілограм.
● Пригадай як називаються числа при відніманні.
● Пригадай як називаються числа при додаванні.
- Сьогодні ти ознайомишся з новою величиною - масою. Тобі в цьому допоможе відеоурок, уважно подивись його.
- Сьогодні ти ознайомишся з новою величиною - масою. Тобі в цьому допоможе відеоурок, уважно подивись його.
● У ЗДО виконай завдання на с.36. Виконуй очислення з іменованими числами - кілограмами (кг) так само, як із сантиметрами (см).
● У ТЗ обчисли вирази:
5 кг + 2 кг
2 кг + 3 кг
7 кг - 2 кг
2 кг + 6 кг
8 кг - 6 кг
9 кг - 4 кг
Ти справишся!
5 кг + 2 кг
2 кг + 3 кг
7 кг - 2 кг
2 кг + 6 кг
8 кг - 6 кг
9 кг - 4 кг
Ти справишся!
Я вірю в тебе!
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Які ви
вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната»
● Опрацюй у підручнику с.40-41.
●Обговори із дорослими свої обов'язки «Щоб сяяла кімната». Напиши їх на листок, прикрась квіточкою, сердечком (із кольорового паперу). Прикріпи на видному місці (наприклад на холодильнику), щоб не забувати свої обов'язки😊
● У зошиті виконай завдання на с. 31.
●Обговори із дорослими свої обов'язки «Щоб сяяла кімната». Напиши їх на листок, прикрась квіточкою, сердечком (із кольорового паперу). Прикріпи на видному місці (наприклад на холодильнику), щоб не забувати свої обов'язки😊
● У зошиті виконай завдання на с. 31.
Добрий день, любі діти!
Сьогодні сонячний
та святковий день!
Почнемо його
з пісеньки та казки😊😊😊
Сьогодні сонячний
та святковий день!
Почнемо його
з пісеньки та казки😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Формування вмінь читання за текстом польського гумору.
- Я розказала тобі казку про апостроф, запам'ятай її. В ній правило, яке допоможе тобі правильно писати слова з апострофом.
Апостроф ставиться після букв
б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї,
якщо вони позначають 2 звуки:
[йа], [йу], [йе], [йі].
- Подивись уважно відео та потренуйся правильно читати і вимовляти слова з апострофом.
- Опрацюй завдання на с.70-71 «Букваря».
- Навчись читати текст з польського гумору (с.71) та перекажи його.
Предмет: Математика
Тема. Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею.
- Дивись уважно відео, читай задачі та підбирай схеми до задач (це завдання усно, записувати не треба).
● Виконай завдання у ЗДО (с. 35).
- Дивись уважно відео, читай задачі та підбирай схеми до задач (це завдання усно, записувати не треба).
● Перейди за посиланням та розв'яжи у ТЗ 3-4 задачі, які тобі подобаються:
Посміхнись та співай
улюблену пісеньку😊😊😊
Предмет: Я досліджую світ
Тема. Коли гаджет заважає.
- Подивись відео😉
- Прочитай правила користування гаджетами :
1. Дивися тільки спеціальні дитячі передачі.
2. Тривалість безперервного перегляду не повинна
перевищувати 45 хвилин.
3. Тривалість роботи за комп’ютером для дітей
початкових класів не повинна перевищувати 30-40 хвилин.
4. Не слухай плеєр на вулиці, в транспорті та інших
громадських місцях.
5. Удома слухай музику без навушників.
6. Використовуй великі навушники-“лопухи”, вони
менш шкідливі, ніж навушники-“краплі”.
7. Слідкуй за своєю поставою, правильно сиди за
столом.
Запам'ятай:
Надмірне захоплення гаджетами шкідливе для
здоров’я.
Гаджети не можуть замінити гру з друзями, прогулянку, спілкування з родиною.
- Опрацюй у підручнику с.38-39.Гаджети не можуть замінити гру з друзями, прогулянку, спілкування з родиною.
Добрий день!
Дорогі діти, повторимо пісеньку
"А ми любимо читати"
😊😊😊
Дорогі діти, повторимо пісеньку
"А ми любимо читати"
😊😊😊
Предмет: Навчання грамоти (читання)
Тема. Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів.
- Прочитай вірш, правильно вимовляй звуки [дз], [дж].
Піднімає джміль фіранку,
Каже: – Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, ночувалось
Чи дощу не почувалось?
Виглядає бджілка з хатки: -
У дзвіночку добре спатки.
Цей дзвіночок - як намет.
Тільки дощ - як кулемет.
Каже: – Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, ночувалось
Чи дощу не почувалось?
Виглядає бджілка з хатки: -
У дзвіночку добре спатки.
Цей дзвіночок - як намет.
Тільки дощ - як кулемет.
- Подивись уважно відеоурок, ознайомся з особливим знаком. Виконуй все так, як вказано у відео. Якщо не встигаєш, то зупиняй його, а потім продовжуй далі.
- Опрацюй завдання на с.68-69 «Букваря».
- Навчись виразно читати вірш В.Черняєвої правильно вимовляючи слова з апострофом.Предмет: Навчання грамоти (письмо)
Тема. Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту.
- Сьогодні ти будеш вчитися писати слова з апострофом. Тобі допоможе відео за посиланням:
- Сьогодні ти будеш вчитися писати слова з апострофом. Тобі допоможе відео за посиланням:
( у тебе інший ЗДО, тому виконуй все в своєму зошиті, але дотримуйся усіх рекомендацій із даного відео)
- Подивись уважно відео та виконуй завдання у ТЗ.
Відпочинь та зроби свою
улюблену фізкультхвилинку
улюблену фізкультхвилинку
😊😊😊
Предмет: Математика
Тема. Досліджуємо таблиці віднімання другої п'ятірки. Порівнюємо число та математичний вираз.
● Пригадай як називаються числа при відніманні:
зменшуване від'ємник різниця
Щоб знайти зменшуване,
треба до різниці
додати від'ємник.
треба до різниці
додати від'ємник.
Щоб знайти від'ємник,
треба від зменшуваного
відняти різницю.
треба від зменшуваного
відняти різницю.
● Пригадай як називаються числа при додаванні:
перший доданок другий доданок сума
Повтори правило як знайти невідомий доданок.
Повтори правило як знайти невідомий доданок.
Щоб знайти невідомий доданок,
треба від ...
- Подивись уважно відео та запам'ятай (усно).
● Виконай завдання у ЗДО (с. 33-34).
Немає коментарів:
Дописати коментар