«Предмет математики настільки
серйозний, що слід не пропускати нагоди
зробити його трохи цікавішим»
Б. Паскаль
Сьогодні у нас був незвичайний урок – математичний квест, який проходив на лісовій галявині.
Завданням першої команди стало знаходження учнями вислову відомого вченого Михайла Ломоносова, завданням другої – знайти скарб правильно склавши пазли. В результаті учні мали змогу виконувати усні обчислення, складати і розв’язувати задачі, рівняння та відгадувати математичні ребуси і кросворди у незвичний спосіб. А саме відшукати кожне наступне завдання за геометричною фігурою і кодовим словом, які знаходилися прикріплені до дерев.
У квесті найцікавішим був сам процес, адже, діти не лише оволодівали математичними знаннями, а й працювали в командах, вчилися домовлятися і мислити логічно.
Цікавість не покидала учнів до останньої хвилини. Тільки коли виконали всі завдання і вишикувались у певному порядку, учні змогли дізнатись, як же висловився великий вчений щодо найточнішої науки. Друга команда склавши пазли отримала скарб, і цим скарбом стало слово «Знання».
Учні були у захваті від насиченого та цікавого уроку.
Завданням першої команди стало знаходження учнями вислову відомого вченого Михайла Ломоносова, завданням другої – знайти скарб правильно склавши пазли. В результаті учні мали змогу виконувати усні обчислення, складати і розв’язувати задачі, рівняння та відгадувати математичні ребуси і кросворди у незвичний спосіб. А саме відшукати кожне наступне завдання за геометричною фігурою і кодовим словом, які знаходилися прикріплені до дерев.
У квесті найцікавішим був сам процес, адже, діти не лише оволодівали математичними знаннями, а й працювали в командах, вчилися домовлятися і мислити логічно.
Цікавість не покидала учнів до останньої хвилини. Тільки коли виконали всі завдання і вишикувались у певному порядку, учні змогли дізнатись, як же висловився великий вчений щодо найточнішої науки. Друга команда склавши пазли отримала скарб, і цим скарбом стало слово «Знання».
Учні були у захваті від насиченого та цікавого уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар